Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Ajax : (17 April 2014 - 05:16 PM) Kalo pasha paidia !!!
@  set2love : (17 April 2014 - 04:30 PM) Kali Anastasi!!! Have a nice weekend :)
@  Capn Jack Sp... : (17 April 2014 - 03:23 PM) happy easter
@  nicegirl : (17 April 2014 - 01:08 PM) Good afternoon everyone :)
@  Levendi : (17 April 2014 - 11:35 AM) Kalimera :)
@  set2love : (17 April 2014 - 10:17 AM) Kalimera Mr Ajax :)
@  Ajax : (17 April 2014 - 09:04 AM) Kalimera paidia.
@  eyoismos : (17 April 2014 - 03:59 AM) είμαι (ελπίζω τουλάχιστον) .... παλeοημερολογίτης (όταν με συμφέρει) :tongue: ... σοου μπρίγκ ον δα κουλούρια
@  set2love : (16 April 2014 - 03:09 PM) Θα φας κουλουρια το Πασχα, τορα νιστευουν οι καλοι χριστιανοι!!  :curtsey:
@  eyoismos : (16 April 2014 - 06:38 AM) θέλω κουλούρια τώρα !!!!!!!
@  set2love : (15 April 2014 - 02:09 PM) Hey Yiota, :)
@  yiota : (15 April 2014 - 02:08 PM) Hi !!!
@  set2love : (15 April 2014 - 02:02 PM) Hello GC :)
@  set2love : (14 April 2014 - 03:06 PM) We are sharing koulouria recipes  :on_the_quiet:
@  eyoismos : (11 April 2014 - 09:58 AM) oh wait .... maybe she has decided to keep company with her fellow worker instead , and sharing recipes with her :tongue:
@  eyoismos : (11 April 2014 - 09:57 AM) now where has setoula vanished to.... again ?
@  eyoismos : (11 April 2014 - 09:52 AM) so what you saying is ..... that you like it that your co-worker is messing with your GC time ... which tells us plenty of what you think of all of us here  :on_the_quiet:
@  set2love : (11 April 2014 - 08:54 AM) Eyo, that was for the GC time comment
@  set2love : (11 April 2014 - 08:53 AM) Kalimera :)
@  eyoismos : (11 April 2014 - 02:34 AM) one will never understand women.... never ever ever ! :tongue:

Photo
- - - - -

Hey EYO: Proposed Diaspora voting rights

• Please log in to reply
38 replies to this topic

#21 russel

russel

Worshipful Master

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 11,841 posts
  • Interests:is it possible that god,wants us to die so he can suck our soul energy for his own purposes ?

Posted 16 April 2012 - 06:53 PM

lol you travel back to greece and vote if you are so keen

ha ha ha Kretan hit the nail on the head.

may 6th is just round the corner..

lets see if you will do the right thing..

#22 Capn Jack Sparrow

Capn Jack Sparrow

GC Addict

• Members
  • PipPipPip
  • 1,900 posts

Posted 17 April 2012 - 12:54 PM

The diaspora should get a vote because Greeks world wide who have been made immigrants and refugees by 3 or 4 Dynasties of corrupt politicians.

Should throw a black stone behind them? Half the worlds Greeks will be ethnically wiped.

These Dynasties of rats make the diaspora embarassed of being Greek.

These 3 or 4 Dynasties have had Some responsibility for catastrophies for Greeks who have not even lived in Greece like Asia Minor or Cyprus.
The diaspora vote is one way to excorcise this filth from Greek politics.

Its harder to bribe the diaspora electorate.

#23 russel

russel

Worshipful Master

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 11,841 posts
  • Interests:is it possible that god,wants us to die so he can suck our soul energy for his own purposes ?

Posted 18 April 2012 - 05:34 AM

Thredbo,the more i read your posts,the more i realise your a smart little cookie.

again,you have nailed it.

it is hard to bribe the Hellenes of the Diaspora,so here in lies the biggest problem.

though,behind the scenes i too am supporting the cause,for all of us to have the right to vote outside of Hellas,i still worry about two things.
1.Hellenes of the Diaspora not understanding how important corruption is ot Hellas and its functioning system
2.Hellenes of the Diaspora,being too wealthy to understand the real problems the average Hellene suffers under...

but,with my hand on my heart,at the end of the day,i too am part of the push for us to get tis voting right,as we maybe the only hope for the place..!

whatever our faults are,they are far fewer and far less eroding as theirs.

#24 eyoismos

eyoismos

GC Post God

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 21,095 posts
  • Interests:Aspire to inspire before I expire

Posted 19 April 2012 - 04:42 AM

τι λες βε βλαχάντερο μπαχαλοφαφλατά !!!

ποιός θα με αντιπροσωπεύσει ;

ποιός θα πολεμήσει για μένα, ώστε νε μην γίνει ξανά το αίσχος να πε πάρει 3 χρόνια για να μπορέσει το παιδί μου να πάει στρατό , για να μπορέσει να πάρει την ελληνική υπηκοότητα ; και γιατί ; γιατί αρνιόμουνα κατηγορηματικά να δώσω φακελακια στουε πουστοκερατάδες

ποίος θα πολεμήσει ώστε όταν θέλω να κάνω επένδυση στην ελλάδα. δεν θα χρειάζεται να επισκεφτώ 10 υπουργεία, να δω 100 πρόσωπα, και να κάνω 1000 παρακάλια και 10,000 έγγραφα ;

ποιός θα κανει την προσπάθεια να μην μου βγεί η πίστη για να αγοράσω κανένα οικόπεδο, η να χτίσω, ή απλώς να βγάλω ένα εγγραφο τέλος πάντων, να κάνω την δουλειά μου

ποιός θα κανει όλοκληρο θέμα στη βουλή, όταν πριν κανένα χρόνο και , όταν μας είπανε στην διασπορά ότι μπορούμε να πληρώσουμε ικα κλπ για να μπορέσουμε να εποφελειθούμε τα προτερήμματα αν πάρουμε απόφαση να επιστρέψουμε στην ελλάδα και να εγκαταστειθούμε εκει.... και τώρα μας το έχουν φορέσει φέση

άσε που έιναι άλλα και πολλά

ποιός ;

μπορείς να μου απάντησεις ;

ποιός θα μας αντιπροσωπέυσει ;

τα κουραδόφατσα που έχουν γαμήσει την ελλάδα μέχρι τώρα ;

αυτοί που μας έχουν γράψει στα παλιά τους πούτσια τόσα χρόνια..... και τώρα μας κάνουν αμάν να τους βοηθήσουμε να βγούν απο την μπόχα που έχουν βρεθεί τώρα.... αυτοί που τόσα χρόνια μας λέγανε αφρικανάκια, αμερικανάκια, αυστρελάζάκια κλπ και μας περιφρονούν οτι δεν είμαστε έλληνες

αυτοί ;

δεν μας κλάνεις τα αρχίδια λέω εγώ

#25 eyoismos

eyoismos

GC Post God

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 21,095 posts

Posted 19 April 2012 - 04:42 AM

ΘΈΛΟΥΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ

ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΩΡΑ !!!!!

#26 eyoismos

eyoismos

GC Post God

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 21,095 posts

Posted 19 April 2012 - 04:43 AM

όχι τίποτε αλλο .... αλλά κατα συμπτωση και περιέργως, τα ίδια τα παραπάνω παράπονα και αγανάκτηση έχουν και οι περισσότεροι του ελληνικου λαού. και άν ξαναπεί κανένας μαλάκας οτι δεν ζούμε εκεί και δεν ξέρουμε τις δυσκολίες και τις καταστάσεις που ζουν οι εγχώριοι .... Να Παει Να γαΜηΘει. διότι πολλοί απο μας ναι μεν δεν είμαστε εκεί αλλά τα ζούμε. τα ζουμε μεσα απο το πορτοφόλι μας, τα ζούμε μέσα απο τους συγγενείς και φίλους, τα ζούμε μεσα απο το προτοφόλι μας, τα ζούμε μεσα απο την καρδία μας

#27 eyoismos

eyoismos

GC Post God

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 21,095 posts

Posted 19 April 2012 - 04:43 AM

GIVE THE DIASPORA THE VOTE

WE CAN MAKE A DIFFERENCE

#28 eyoismos

eyoismos

GC Post God

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 21,095 posts

Posted 19 April 2012 - 04:44 AM

let me give you a situation that maybe you can understand

lets just say you are a registered voter in sydney, but for the past lets say 5 -10 years, now reside in perth, married to a woman was was registered as a voter in Darwin. lets just say you also have kids now, only knee high to a grasshopper. lets just say its ellection time, and you would like to participate so you can also contribute towards a vison for the future of australia.

now i dont know how it is in australia, but in greece, to what i know, though ia could be wrong and things might have changed, one has to go and vote where he is registered στα μητρώα. this is what my parents have to do. so do hundreds and thousands in greece have to do - which is always considred a big bonus for those in the transportation and accomodation business. - but just imagine the expenses and the effort and slog for those who want to vote

(again ... i might be wrong and some things MIGHT have changed.... but from what i know most people that i know have to undertake this journey, sometimes 2-3 days for the whole tripe getting there, vote and back again to their normal lives)

and i ask you.... would YOU do that? would you not prefer to able able to vote for your local represetative and ho would address your needs and desires where you live and what affects you primarily where you are?

THAT is exactly what the average person in the diaspora has to face. only much worse. For not only are we talking trans country travel, but sometimes very large distances too. just to be able to vote.

εδω ταλαιπωρείται ο κοσμάκης μέσα στην ελλάδα, φαντάσου τι γίνεται για όλα τα άτομα στην διασπορά που πολλές φόρες που τους απιτείται να βγεί η χριστοπαναγιά .... και ας είναι αποκλειστικά ελληνες που τυχόν έχουν βγεί έγω με κάποιο κοντράτο για ενα-δυό χρόνια και τουε έτυχε να είναι μακριά και τους ήρθε λαχείο οι εκλογές.... για να μήν λέμε για τους μόνημους πια ελληνες τις διασποράς σαν εμένα και σένα

#29 eyoismos

eyoismos

GC Post God

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 21,095 posts

Posted 19 April 2012 - 04:51 AM

though,behind the scenes i too am supporting the cause,for all of us to have the right to vote outside of Hellas

is this the same person as this?

this is why you buggers should not have the right to vote.

αλλά θα μου πεί κανείς πως αλλοιώς θα μπούνε τα φίδα στη βουλή ... για να μπορέσουν μερικοί να πάρουν και δώσουν μίζες και ρουσφέτια

#30 eyoismos

eyoismos

GC Post God

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 21,095 posts

Posted 19 April 2012 - 05:44 AM

by coincidence, Kretan, this article in todays newspaper, about what i was saying

Πόσες ημέρες άδεια δικαιούνται οι υπάλληλοι που θα μετακινηθούν για να ψηφίσουν

i guess i was right .... some thing STILL have not changed in greece. some people are even given the right of 5 days off in order to vote ... instead of being able to vote for the local representative on matters that affect them directly

#31 Kretan

Kretan

GC Addict

• Members
  • PipPipPip
  • 2,324 posts

Posted 19 April 2012 - 10:56 AM

lets just say you are a registered voter in sydney, but for the past lets say 5 -10 years, now reside in perth, married to a woman was was registered as a voter in Darwin. lets just say you also have kids now, only knee high to a grasshopper. lets just say its ellection time, and you would like to participate so you can also contribute towards a vison for the future of australia.

now i dont know how it is in australia, but in greece, to what i know, though ia could be wrong and things might have changed, one has to go and vote where he is registered στα μητρώα. this is what my parents have to do. so do hundreds and thousands in greece have to do - which is always considred a big bonus for those in the transportation and accomodation business. - but just imagine the expenses and the effort and slog for those who want to vote

(again ... i might be wrong and some things MIGHT have changed.... but from what i know most people that i know have to undertake this journey, sometimes 2-3 days for the whole tripe getting there, vote and back again to their normal lives)

and i ask you.... would YOU do that? would you not prefer to able able to vote for your local represetative and ho would address your needs and desires where you live and what affects you primarily where you are?

THAT is exactly what the average person in the diaspora has to face. only much worse. For not only are we talking trans country travel, but sometimes very large distances too. just to be able to vote.

εδω ταλαιπωρείται ο κοσμάκης μέσα στην ελλάδα, φαντάσου τι γίνεται για όλα τα άτομα στην διασπορά που πολλές φόρες που τους απιτείται να βγεί η χριστοπαναγιά .... και ας είναι αποκλειστικά ελληνες που τυχόν έχουν βγεί έγω με κάποιο κοντράτο για ενα-δυό χρόνια και τουε έτυχε να είναι μακριά και τους ήρθε λαχείο οι εκλογές.... για να μήν λέμε για τους μόνημους πια ελληνες τις διασποράς σαν εμένα και σένα

Eyo you dont have to physically vote in your electorate here, Also if you are overseas i think you can vote at an embassy/consulate

#32 russel

russel

Worshipful Master

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 11,841 posts

Posted 19 April 2012 - 11:12 AM

ποιός θα πολεμήσει για μένα, ώστε νε μην γίνει ξανά το αίσχος να πε πάρει 3 χρόνια για να μπορέσει το παιδί μου να πάει στρατό , για να μπορέσει να πάρει την ελληνική υπηκοότητα ; και γιατί ; γιατί αρνιόμουνα κατηγορηματικά να δώσω φακελακια στουε πουστοκερατάδες

I REMIND YOU IT IS AGAINST THE LAW FOR ZAMBIAN CITIZENS TO SEEK SECOND PASSPORT AND CITIZENSHIP.

SECONDLY,UNLESS YOU CAN QUALIFY FOR HELLENIC CITIZESHIP,YOU ARENT ENTITLED TO IT.

MY FEELING IS UNLESS YOU AND YOUR WIFE ARE HELLENIC CITIZENS AND YOU ARE WRITEN UP IN A PROVINCE,WHY THE FUCK SHOULD YOUR MISERABLE LITTLE FUCKER BE GIVEN HELLENIC CITIZENSHIP..

ποίος θα πολεμήσει ώστε όταν θέλω να κάνω επένδυση στην ελλάδα. δεν θα χρειάζεται να επισκεφτώ 10 υπουργεία, να δω 100 πρόσωπα, και να κάνω 1000 παρακάλια και 10,000 έγγραφα ;

AS I HAVE SAID,IT IS AGANST THE LAWS OF ZAMBIA TO HOLD OVERSEAS PROPERTY AND NOT DECLARE IT AND PAY TAX UNDER THE ZAMBIAN TAX SYSTEM.

SINCE I HVAE INVESTED IN HEELAS,I CAN ASSURE YOU,ALL YOU HAVE SAID HERE IS AGAIN BULLSHIT.

IT IS EASIER INVESTING IN HELLAS,THAN S AFRICA.
YOU NEED NOTHING OTHER THAN MONEY TO INVEST IN HELLAS.

ποιός θα κανει την προσπάθεια να μην μου βγεί η πίστη για να αγοράσω κανένα οικόπεδο, η να χτίσω, ή απλώς να βγάλω ένα εγγραφο τέλος πάντων, να κάνω την δουλειά μου

LISTEN BOZO.
HIRE A LAWYER.
THEY BASICALLY GO TO THE POLIODOMIA CHECK THE TITLE DEEDS AND THAT THERE IS NO OUTSTANDING CLAIM.
THATS IT.
NOTHING HARD..

ποιός θα κανει όλοκληρο θέμα στη βουλή, όταν πριν κανένα χρόνο και , όταν μας είπανε στην διασπορά ότι μπορούμε να πληρώσουμε ικα κλπ για να μπορέσουμε να εποφελειθούμε τα προτερήμματα αν πάρουμε απόφαση να επιστρέψουμε στην ελλάδα και να εγκαταστειθούμε εκει.... και τώρα μας το έχουν φορέσει φέση

THERE IS NO REASON FOR YOU OR ANYONE ELSE TO HAVE TO NOT COMPLY WITH THE LAWS THE LOCALS NEED TO COMPLY WITH..
IT DOESNT HAPPEN IN AUSTRALIA OR ZAMBIA..WHY DO YOU DEMAND IT IN HELLAS?

HA HA HA YOU HAVENT HAD BLLAS TO SPEAK OF EYO FOR A LONG TIME..!

YOUR PROSTATIC HYPERTROPHY AND YOUR LACK OF TESTOSTERONE,MADE SURE YOUR TESTCILES ARE WITHERED TO NOTHING MORE THAN A COUPLE OF PEANUTS..

#33 russel

russel

Worshipful Master

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 11,841 posts

Posted 19 April 2012 - 11:14 AM

όχι τίποτε αλλο .... αλλά κατα συμπτωση και περιέργως, τα ίδια τα παραπάνω παράπονα και αγανάκτηση έχουν και οι περισσότεροι του ελληνικου λαού. και άν ξαναπεί κανένας μαλάκας οτι δεν ζούμε εκεί και δεν ξέρουμε τις δυσκολίες και τις καταστάσεις που ζουν οι εγχώριοι .... Να Παει Να γαΜηΘει. διότι πολλοί απο μας ναι μεν δεν είμαστε εκεί αλλά τα ζούμε. τα ζουμε μεσα απο το πορτοφόλι μας, τα ζούμε μέσα απο τους συγγενείς και φίλους, τα ζούμε μεσα απο το προτοφόλι μας, τα ζούμε μεσα απο την καρδία μας

WHAT A LOAD OF SHIT...

you have no understanding of what it is like to live in Hellas.

stop pretending to know,just because you went there 20 years ago.

Hellas doesnt need you and can survive quite well without you.

want to vote?

go and vote.
6th May.
and vote for Samaras.

#34 russel

russel

Worshipful Master

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 11,841 posts

Posted 19 April 2012 - 11:16 AM

thats the way it is in Hellas.

why not go to where you are registered?

you can change where you are registered anytime.

you can move your hartia from the province to the city anytime.

you havent got a clue.

plus to get a pistopitiko anyway,you can get it from your province within 1 day or 2 at the most.

stop talking about things you have no clue about.

#35 eyoismos

eyoismos

GC Post God

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 21,095 posts

Posted 23 April 2012 - 08:02 AM

I REMIND YOU IT IS AGAINST THE LAW FOR ZAMBIAN CITIZENS TO SEEK SECOND PASSPORT AND CITIZENSHIP.

σα πολύ φυσάς την βουβουζέλα με αυτό. και σκέπτομαι....άραγε ...μπάς και προσπαθείς να κάνεις πουστιά για να πιάσουν την αναφορά απο το γκουγκλάκη για να μου κάνουν επισκέψεις οι τοπικές αρχές ; πές μας ρασκελάκη μας ...είσαι πούστης ;

SECONDLY,UNLESS YOU CAN QUALIFY FOR HELLENIC CITIZESHIP,YOU ARENT ENTITLED TO IT.

MY FEELING IS UNLESS YOU AND YOUR WIFE ARE HELLENIC CITIZENS AND YOU ARE WRITEN UP IN A PROVINCE,WHY THE FUCK SHOULD YOUR MISERABLE LITTLE FUCKER BE GIVEN HELLENIC CITIZENSHIP..

ωραία! κοίτα πως μιλά ο κωλοτούμπας για τον κάθε έλληνα του εξωτερικού που ακομα έχει μεγάλη καρδία για την ελλάδα, άσχετα αν έχει μπορέσει ή όχι να εγγραφεί στα μητρώα κάποιου δήμου. ορίστε κυρίες και κύριοι.. αυτος που την μιά απαρνιέται τον απόδημο έλληνα να έχει δικαίωμα ψήφου στην ελλάδα (“this is why you buggers should not have the right to vote. “) καί την άλλη μας πουλά μούρη οτι προσπαθεί να βοηθήσει να αποκτίσει ο απόδημος ελληνισμός αυτην τον ποθητη ψήφο

εγω ένα σου λέω .... EIMAI γραμμένος σε δήμο (στον φάκελο του πατέρα μου)

τωρα πάρε αυτήν την γνώση και κάντη κλείσμα γιατί το αξίζεις

AS I HAVE SAID,IT IS AGANST THE LAWS OF ZAMBIA TO HOLD OVERSEAS PROPERTY AND NOT DECLARE IT AND PAY TAX UNDER THE ZAMBIAN TAX SYSTEM.
τώρα που το επαναλαμβάνεις, και τόσο γρήγορα, είμαι σίγουρος πια οτι όχι μόνο είσαι πούστης με περικεφαλαία αλλά και μια λερναία ύδρα και μεγάλη σουπιά. αλλά δεν με ανησυχεί. γιατί ; γιατί είμαι ενταξει νομικά με την χώρα διαμονής μου. Έχω και την διαβεβαίωση απο το προξενείο οτι έλαβε τα σχετικά χαρτία και έχει καταχειρωθεί στίς ντόπιες αρχές. επιπλέον σε όλη τη ζωή μου μόνο ντόπιο διαβατήριο έχω, μόνο ντόπιο έχω χρησιμοποιήσει (για να πάω ελλάδα χρειάζομαι ανέκαθεν βίζα) και δεν υπάρχει ούτε μιά υπογραφή δικιά μου σε οποιοδήποτε άλλο “ξένο” διαβατήριο. Νομικά δηλαδή είμαι εντάξει απο ανέκαθεν

ενα παραπάνω όμως σου λέω.... βάσει του συντάγματος της ελλάδος, με το να είναι κανείς γραμμένος σε δήμο ένα ατομο, ή ακόμα έχει όλα τα χαρτιά που χρειάζεται να εγγραφεί, δεν πάει να σκάσει ο γάϊδαρος, η ελλάδα δεν μπορεί να απαρνηθεί νομικά, ηθικά ή οποιοδήποτε άλλο τρόπο την ελληνικότητα μου

SINCE I HVAE INVESTED IN HEELAS,I CAN ASSURE YOU,ALL YOU HAVE SAID HERE IS AGAIN BULLSHIT.

Μίλησε εκείνος που έχει παραδεχτεί επαναλλειμένως οτι δίνει τακτικά ρουσφέτια και φακελάκια για να κάνει την δουλίτσα του

IT IS EASIER INVESTING IN HELLAS,THAN S AFRICA.
YOU NEED NOTHING OTHER THAN MONEY TO INVEST IN HELLAS.

Έχεις κάνει επένδυση στην νοτια αφρική για να το λές αυτό ; ξέχωρα όμως για ρώτα και ένα σωρό άλλους που έχουν επενδύσει, ή μάλλον έχουν προσπαθήσει να επεδύσουν στην ελλάδα άν τα χρήματα είναι το μόνο που χρειάζεται.... και θα δεις οτι οι κουράδες που λές για αυτά που είπα είναι δικές σου και μόνο κουράδες

LISTEN BOZO.
HIRE A LAWYER.
THEY BASICALLY GO TO THE POLIODOMIA CHECK THE TITLE DEEDS AND THAT THERE IS NO OUTSTANDING CLAIM.
THATS IT.
NOTHING HARD..

ναι σίγουρα απλό. αν πληρώσεις και επιπλέον κανένα φακελάκη εδώ και εκεί. ρώτα με εμένα που, για να μπορέσει ο υιός μου (και όλα τα σχετικά), και λέω παραδείγματος χάρην, τρείς φορές αναγκάστηκα να βρώ δικηγόρους, γίνανε δικαστές αποφάσεις για βλακείες γραφεικρατικές, και στο τέλος απείλησα για μήνυση, και ξαφνικά, στο τέλος δηλαδή, “ω συγγνώμη, οποσδήποτε έχει γίνει κάποιο λάθος κάπου......” και πάει λέγοντας

αυτό μετά από 3 χρόνια προσπάθεια.

και αυτό για ένα κωλόχαρτο .... άσε για τα υπόλοιπα., διότι δεν θα τελειώσω ποτέ

THERE IS NO REASON FOR YOU OR ANYONE ELSE TO HAVE TO NOT COMPLY WITH THE LAWS THE LOCALS NEED TO COMPLY WITH..
IT DOESNT HAPPEN IN AUSTRALIA OR ZAMBIA..WHY DO YOU DEMAND IT IN HELLAS?

τρίτη φορά βλέπω επιχειρείς την πουστιά. Μωρέ καλά λέω είσαι μεγαλη σουπιά. σώην και καλά με την πρώτη ευκαιρία σίγουρα θα προσπαθούσες να με καρφώσεις , δήθεν, επειδή δεν πάω με τα νερά σου. Άλλά δεν βαριέσαι. εγώ είμαι εντάξει νομικά και δε πάς να λές οτι θές, πουστάρα μου εσύ :)

Πάντως σου λέω ένα πράγμα, οι έλληνες στην αφρική, τουλάχιστον εδώ στα λημέρια μου, δεν καρφώνουν άλλον έλληνα. εδώ τρώγονται μεταξύ τους, και έχει γίνει πολλές φορές, αδέλφια, για κληρονομικά ή θέμματα δουλειών, και άγρια μάλιστα ..... μέχρι και πολλά δικαστήρια αλλά κάρφωμα δεν σηκώνει. Ένας προσπάθησε, έχασε ότι είχε, και τώρα δουλέυει αν υπάλληλος κάπου στην ελλάδα

HA HA HA YOU HAVENT HAD BLLAS TO SPEAK OF EYO FOR A LONG TIME..!

YOUR PROSTATIC HYPERTROPHY AND YOUR LACK OF TESTOSTERONE,MADE SURE YOUR TESTCILES ARE WITHERED TO NOTHING MORE THAN A COUPLE OF PEANUTS..

γουστάρεις τα αρχίδα μου, έτσι ρε πούστη μου εσύ. Μέχρι και ντιτέκτιβ προσπάθησες να βάλεις για να μου τα εξετάσεις. Να ξέρεις όμως, χρειάζονται μεγάλα αρχίδια να επιβιώσεις και να τα βάλεις πέρα στην αφρική, και ακόμα μεγαλύτερα να κρατησεις την γλώσσα, ήθη και έθιμα της ελλάδας. Πάντως εγώ καταλαβαίνω εσύ ακόμα προσπαθείς να μάθεις την γλώσσα. και να την χάσεις, φαντάζομαι πόσα μικρα είναι τα δικά σου

(υγ. στο έχω πεί επανηλειμμένως .... έχω περάσει πολλές φουρτούνες μπόρες στη ζωή μου και άλλες τόσες θα περάσουν πριν μπορέσεις να με προσβάλεις και να με θίξεις με τις μπούρδες που κλάνεις)

#36 eyoismos

eyoismos

GC Post God

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 21,095 posts

Posted 23 April 2012 - 08:06 AM

you can change where you are registered anytime.

you can move your hartia from the province to the city anytime.

you havent got a clue.

plus to get a pistopitiko anyway,you can get it from your province within 1 day or 2 at the most.

stop talking about things you have no clue about.

Αν είνΑι τόσο εύκολο τότε μπορείς νΑ μου εξηγήσεις γιΑτί εκτοντάδες χιλιάδες κάνουν το κοπο νΑ πάνε στΑ χορίΑ κΑι στΑ νησιά γιΑ νΑ ψηφίσουν.;

Ω ξέχΑσΑ....γιΑ νΑ κάνεις Αυτό το έυκολο που λές , όχι Ωρες, όχι ημέρες , Αλλά εβδομάδες κΑι μήνες σε ουρές στΑ ΑνάλογΑ γρΑφείΑ γιΑ νΑ βγάλεις ενΑ κΩλόχΑρτο – οποιοδήποτε χΑρτί ... εκτός Αν δώσει κάποιος κάτι ..... έτσι γιΑ νΑ συντομεύσει την διΑδικΑσίΑ. ΈλΑ που οι περισσότεροι δεν έχουν τον χρόνο ή τΑ χρήμΑτΑ γιΑ κάτι που γίνετΑι μιΑ στις τόσες .... ξέρεις ... κάτι σΑν Αυτό που κάνει η Αφεντιά σου γιΑ νΑ βολευτεί

#37 eyoismos

eyoismos

GC Post God

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 21,095 posts

Posted 23 April 2012 - 08:09 AM

WHAT A LOAD OF SHIT...

you have no understanding of what it is like to live in Hellas.

stop pretending to know,just because you went there 20 years ago.

Hellas doesnt need you and can survive quite well without you.

δεν μου λές .... χωράς σε κανόνι ; για να ξέρουμε πόσο μεγάλο βλήμα είσαι δηλαδή.

ακούς εκεί !.... η ελλάδα δεν μας χρειάζεται !.... ακούτε ρε παιδιά ; ο αρχιπουστάρας μας λέει η ελλάδα δεν μας χρειάζεται. σε σας όλους απευΘύνεται ! .... αν τα ακούσει ο κάΘε απόδημος ελληνισμος Θα φρίξει. Ποός σε έβγαλε βασιλεία και αραδειάζεις μαλακίες σαν αυτές. η ελλάδα χρειάζεται και εμένα και εσένα και κάΘε ελληνα, ανεξέρτητα αν είναι στην ελλάδα ή όχι, και ανεξέρτητα πολιτικών πεποιΘήσεων. διότι εμείς, όλοι μας ειΜαστε η ελλάδα, ακραίοι σαν φασιστες και κουμμούνες, ή και όλες οι παρατάξεις ενδιάμεσα . και αν δε σου αρέσει , αντε γαμήσου, επέστρεψε στις αγαπημένες πουτάνες σου στην κίνα και να ψέλνεις απο εκεί “god save the queen”

want to vote?

go and vote.
6th May.
and vote for Samaras.

ο σαμαράς Θα πάρει τα αρχίδα μου. γιατί ; γιατί δεν είναι υποψήφιος στην περιφέρεια που ανήκω. Να μου έλεγες αλιβιζάτο πχ , μπορούσαμε να το συζητήσουμε . αλλά ξέχασα ... παραιτήΘηκε , μαζί με 2 άλλους, λόγω της μαλακίας του αρχηγού γαλαζόαιμων, δικαίως ή άδικα (αυτό άλλο Θέμα), και μπήκε ο παπαδάτος., πληρωμένως με 40 αργυρά που λέει ο λόγος, και απο πράσινος έγινε μπλε. κωλοτούμπας και αυτός, σαν την αφεντιά σου. Ναι μεν, αλλά ..... για μένα, ανεβαίνει ακόμα στην ζυγαριά, αν και με ενα μικρό αρνητικό σημαδάκι στο όνομα του, αλλά παραμένει στην ζυγαρία. Oπως και όλοι οι άλλοι. βλέπεις εγώ δεν βλέπω χρώμα σημαίας, βλέπω εργα και δουλειά και προοπτικές για το μέλλον

και να σου την σπάσω άγρια σου λέω και κάτι άλλο ....υπάρχει μια “καναδέζα” που ίσως “καταλαβαίνει “(ο νοών νοείτω)

αλλά .οπως το λέω συνέχεια μέχρι να μαλιάσει η γλώσσα μου ... στην ζυγαριά υπάρχουν πολλά και διάφορα βαρίδια

όσο για το να πάω ....το σκέφτομαι πολύ μα πολύ σοβαρά. Έχω παρα πολλά να ζυγισω

#38 eyoismos

eyoismos

GC Post God

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 21,095 posts

Posted 23 April 2012 - 08:09 AM

είναι μιά υπόθεση .... άν δεν πάει το βουνό στον μώαμεθ, .... να πάρει η ευχή ... ίσως είναι καιρός να πάει ο μωάμεθ στο βουνό, γαμώτο..... ίσως

#39 eyoismos

eyoismos

GC Post God

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 21,095 posts

Posted 23 April 2012 - 08:10 AM

για όσους ένδιαφέρονται, στο νομό κεφαλονιάς και ιθάκης οι εξής είναι υποψήφιοι (μέχρι στιγμής)

Aλεξανδράτος φίλιππος (δημιουργία χανά) αντωνάτου σίσσυ (λαός) αποστολάτου γιώτα (ανεξάρτητοι Έλληνλες) αραβαντινού-αράβου καλλιόπη (Πασοκ) αράβου-Παπαδάτου σοφία (δημοκρατική αριστερά) αφροδίτη θεοπεφτάτου (συριζα) βλάχος Παναγής (κοινωνική συμφωνία) βουκελάτος κωστανίνος (δημοκρατική συμμαχία) γαϊτανίδου Eυανθία (ανταρσυα) γεράσιμος καππάτος (δημοκρατική αριστερά) γερμενής σπυρίδων (χρυσή αυγή) γρηγοροπούλου αικατερίνη (κκε) διαμαντάτος γεράσιμος (λαός) ζαπάντης ηλίας (δημοκρατική συμμαχία) καμπίτσης βασίλης (ανεξάρτητοι Έλληνλες) κουλουμπή γιάννα (Νέα δημοκρατία) κουνάδης σπύρος (Νέα δημοκρατία) κουρούκλης ιωάννης (κκε) κουταβάς χρυσόστομος (λαός) λουράντος Nικόλαος (ανταρσυα) Μοσχόπουλος σπύρος (Πασοκ) Παναγής δρακόπουλος (συριζα) Παπαδάτος κώστας (δημοκρατική αριστερά) Παπαδάτος Παύλος (Νέα δημοκρατία) Παπαδήμας Eυστάθιος (ανταρσυα) Παπαναστασάτος γαβρίλης (δημοκρατική συμμαχία) Παρίσης ηλίας (σύνδεσμος εε) Πολλάτου ευαγγελία (σύνδεσμος εε) Ποταμιάνος Aνδρέας (κίνημα δεν πληρώνω) σιμωτάς σπυρίδων (οικολόγοι Πράσινο) σπύρος Ματιάτος (κοινωνική συμφωνία) σταυρίδου Μαριάνθη (δράση) σταύρος λυκούδης (ανεξάρτητοι Έλληνλες) σωτήριος σάρλος (σύνδεσμος εε) ταφλαμπάς αλέξανδρος (συριζα) τσώλου αγγελική (κκε) φλωράτου γεωργία (Πασοκ)

Edited by eyoismos, 23 April 2012 - 08:11 AM.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users